Kampania „Wymyślmy wspólnie Lublin. Partycypacyjnie tworzymy inteligentną Strategię Lublin 2030” – część II

Zamawiający – Gmina Lublin

Okres trwania- styczeń – kwiecień 2022r.

Opis:

realizacja polegała na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii prasowej w mediach ogólnopolskich, obejmującej sukcesywną publikację 5 artykułów prasowych w prasie o zasięgu ogólnopolskim w tytułach prasowych, których średni nakład to minimum 25 000 egz., ukazujących się w postaci drukowanej, obejmujących swoim zasięgiem obszar całego kraju, ukazujących się regularnie (w formie dziennika lub tygodnika), mających charakter opiniotwórczy i będących płatnymi. Publikacja artykułów miała nastąpić w co najmniej 3 różnych tytułach prasowych. Wykonawca, po akceptacji harmonogramu publikacji przez Zamawiającego, opublikował artykuły w następujących tytułach prasowych:

1)           Gazeta Wyborcza (publikacja w dniu 29 marca 2022 r.)

2)           Dziennik Gazeta Prawna (publikacja w dniu 30 marca 2022 r.)

3)           Gazeta Wyborcza (publikacja w dniu 6 kwietnia 2022 r.)

4)           Newsweek (publikacja w dniu 11 kwietnia 2022 r.)

5)           Newsweek (publikacja w dniu 25 kwietnia 2022 r.)

Każdy z artykułów ukazał się w formie drukowanej oraz w serwisie internetowym danego tytułu prasowego. Linki do serwisów:

1)           https://wyborcza.pl/7,111390,28273103,strategia-lublin-2030-przyszlosc-miasta-oczami-mieszkancow.html

Publikacja w dniu 29 marca 2022r.

2)           https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly/8390105,lublin-tysiace-mieszkanek-i-mieszkancow-stworzylo-strategie-rozwoju-swojego-miasta.html

Publikacja w dniu 30 marca 2022 r.

3)           https://wyborcza.pl/7,111390,28300437,lublin-kluczowa-destynacja-inwestycyjna-w-polsce.html

     Publikacja w dniu 6 kwietnia 2022r.

4)           https://www.newsweek.pl/strategia-lublin-2030-drogowskaz-rozwoju-miasta/yl4r4yq

Publikacja w dniu 11  kwietnia 2022r.

5)           https://www.newsweek.pl/lublin-klucz-do-inwestycji/kedsghl

Publikacja w dniu 25 kwietnia 2022r.

W dostępnych kanałach społecznościowych tytułu prasowego opublikowana została informacja o zamieszczeniu artykułu (za wyjątkiem Gazety Wyborczej oraz Dziennik Gazeta Prawna, która opublikowała artykuł w formie reklamy- uzyskano wyjaśnienie, iż te tytuły nie publikują obcych materiałów na swoim fanpage).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content